Vrácení/výměna zboží a reklamace

Vrácení zboží, výměna zboží a reklamace

Vrácení zboží do 14 dnů

Milí zákazníci, v případě, že nakupujete na našem e-shopu a některý z produktů vám nebude sedět velikostně, nebo nebude takový, jaký jste očekávali, můžete jej samozřejmě vrátit do 14 dnů zpět do našeho e-shopu. Tato lhůta je daná zákonem.

Jak vrátit zboží?

  • Při vrácení celé objednávky máte automaticky nárok na vrácení nejnižšího poštovného, které máme v nabídce.
  • Poštovné směrem k nám neproplácíme.
  • Jakmile zboží přijde k nám, vrátíme vám do 14 dnů peníze na účet.
  • BALÍČKY NEPOSÍLEJTE PROSÍM OBYČEJNOU POŠTOU BEZ DOKLADU O ODESLÁNÍ.
  • Nelze vrátit kalhotky, které byly vyjmuty z originálního obalu


K vrácenému zboží dodejte tyto informace:

  • Číslo objednávky/ Jméno a příjmení/ Telefon/ Email/ Číslo účtu, na který vám vrátíme peníze
  • Název a množství vráceného zboží/ Důvod vrácení

Adresa pro zaslání vráceného zboží:

Mária Staňková, Tovární 185, Rajhrad, 66461

Formulář

V případě dotazů nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky na 774 115 128, info@majka-kurzy.cz


 

Výměna zboží (za jinou velikost, barvu apod.)

Nevyhovující zboží zakoupené přes nás e-shop je možné do 14 dní od zakoupení vyměnit. Jak postupovat?

  • vytvořte si novou objednávku na požadované zboží přes náš eshop - do poznámky prosím uveďte "výměna - objednávka č.xxxxxxxx". Budeme rádi, když připojíte informaci, kdy budete nevyhovující zboží posílat zpět k nám.
  • jakmile k nám dorazí vrácené zboží, vyřídíme požadavek na výměnu - je-li to nutné, požádáme Vás o doplatek do nové ceny zboží. Poštovné při výměně zboží nad 1400kč nehradíte.
  • poštovné směrem k nám neproplácíme

K vrácenému zboží dodejte tyto informace:

  • Číslo objednávky, ze které vracíte zboží/ Jméno a příjmení/ Telefon/ Email
  • Číslo nové objednávky

Adresa pro zaslání vráceného zboží:

Mária Staňková, Tovární 185, Rajhrad, 66461

V případě dotazů nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky na 774 115 128, info@majka-kurzy.cz


Reklamace

V případě, že zboží, které jste u nás zakoupili, není v pořádku nebo se v záruční době rozbije, zašlete nám je zpět na reklamaci. Jak postupovat?

  • Napište nám na e-mail: info@majka-kurzy.cz
  • Uveďte co nejpodrobnější důvod reklamace
  • Pokud máte fotku reklamovaného zboží, prosím, pošlete nám ji. Urychlíte tak proces reklamace. 
  • Vaším problémem se budeme intenzivně zabývat.
  • Posoudíme reklamaci, případně zašleme dodavateli na servisní posouzení nebo opravu.
  • V případě, že je vada neodstranitelná, zašleme vám nové zboží anebo peníze zpět na účet.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Mária Staňková, Tovární 185, Rajhrad, 66461

Formulář pro reklamaci zboží


Jak zabalit zboží při vrácení nebo reklamaci?

Při vrácení zboží vracejte včetně originálního obalu a včetně veškerého příslušenství. Při reklamaci zašlete poškozený produkt včetně všech dílů, které jsou nutné ke správné funkci produktu a k posouzení reklamace.