Vrácení/výměna zboží a reklamace
Vrácení zboží, výměna zboží a reklamace
Vrácení zboží do 14 dnů
Milí zákazníci, v případě, že nakupujete na našem e-shopu a některý z produktů vám nebude sedět velikostně, nebo nebude takový, jaký jste očekávali, můžete jej samozřejmě vrátit do 14 dnů zpět do našeho e-shopu. Tato lhůta je daná zákonem.
Jak vrátit zboží?
- Při vrácení celé objednávky máte automaticky nárok na vrácení nejnižšího poštovného, které máme v nabídce.
- Poštovné směrem k nám neproplácíme.
- Jakmile zboží přijde k nám, vrátíme vám do 14 dnů peníze na účet.
- BALÍČKY NEPOSÍLEJTE PROSÍM OBYČEJNOU POŠTOU BEZ DOKLADU O ODESLÁNÍ.
- Nelze vrátit kalhotky, které byly vyjmuty z originálního obalu
K vrácenému zboží dodejte tyto informace:
- Číslo objednávky/ Jméno a příjmení/ Telefon/ Email/ Číslo účtu, na který vám vrátíme peníze
- Název a množství vráceného zboží/ Důvod vrácení
Adresa pro zaslání vráceného zboží:
Mária Staňková, Tovární 185, Rajhrad, 66461
V případě dotazů nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky na 774 115 128, info@majka-kurzy.cz
Výměna zboží (za jinou velikost, barvu apod.)
Nevyhovující zboží zakoupené přes nás e-shop je možné do 14 dní od zakoupení vyměnit. Jak postupovat?
- vytvořte si novou objednávku na požadované zboží přes náš eshop - do poznámky prosím uveďte "výměna - objednávka č.xxxxxxxx". Budeme rádi, když připojíte informaci, kdy budete nevyhovující zboží posílat zpět k nám.
- jakmile k nám dorazí vrácené zboží, vyřídíme požadavek na výměnu - je-li to nutné, požádáme Vás o doplatek do nové ceny zboží. Poštovné při výměně zboží nad 1400kč nehradíte.
- poštovné směrem k nám neproplácíme
K vrácenému zboží dodejte tyto informace:
- Číslo objednávky, ze které vracíte zboží/ Jméno a příjmení/ Telefon/ Email
- Číslo nové objednávky
Adresa pro zaslání vráceného zboží:
Mária Staňková, Tovární 185, Rajhrad, 66461
V případě dotazů nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky na 774 115 128, info@majka-kurzy.cz
Reklamace
V případě, že zboží, které jste u nás zakoupili, není v pořádku nebo se v záruční době rozbije, zašlete nám je zpět na reklamaci. Jak postupovat?
- Napište nám na e-mail: info@majka-kurzy.cz
- Uveďte co nejpodrobnější důvod reklamace
- Pokud máte fotku reklamovaného zboží, prosím, pošlete nám ji. Urychlíte tak proces reklamace.
- Vaším problémem se budeme intenzivně zabývat.
- Posoudíme reklamaci, případně zašleme dodavateli na servisní posouzení nebo opravu.
- V případě, že je vada neodstranitelná, zašleme vám nové zboží anebo peníze zpět na účet.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Mária Staňková, Tovární 185, Rajhrad, 66461
Jak zabalit zboží při vrácení nebo reklamaci?
Při vrácení zboží vracejte včetně originálního obalu a včetně veškerého příslušenství. Při reklamaci zašlete poškozený produkt včetně všech dílů, které jsou nutné ke správné funkci produktu a k posouzení reklamace.